Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
Zárt
Kezdj hozzá

Megjegyzés: A tudásanyag tetszőleges sorrendben és saját tempóban is feldolgozható, de javaslom haladj az előre beállított sorrendben.

Személyes Márkaépítés Mesterkurzus

A személyes márkaépítésről rengeteg téves elképzelés alakult ki. A legnagyobb hiba azonban az, ha önmagunkból indulunk ki.

A legtöbb vállalkozó elve nem jó megközelítésből áll ehhez az egész témához. Nem az a lényeg, hogy add a nevedet és az arcodat ahhoz, amit csinálsz és “csak vállald fel önmagadat”. Ez mindig hibás eredményre fog vezetni.

A válasz sokkal egyszerűbb, mint gondolnád. A Mesterkurzus végére egy teljesen új nézőpontot és tudatos szemléletet tudsz kialakítani, amivel már mindent teljesen nyilvánvalóvá válik. A gyakorlati feladatok segítségével pedig elkezded felépíteni a saját személyes, szakértői márkádat, amivel versenyelőnyre tudsz szert tenni.

Mik az előnyei a személyes márkaépítésnek?

Talán ez most elképzelhetetlen a számodra és úgy gondolod, hogy ehhez rengeteg dolgot kell megcsinálni, amire neked nincsen időd és energiád. Vagy csak kívül esik a komfort zónádon…🤔

De nincs okod aggódni, mert a legjobb helyen vagy és lépésről-lépésre fogunk haladni! Támogatni foglak az utadon és segítek, ha bárhol elakadnál! 😉

Készen állsz az első leckére? Kezdd el most! 🤩

Mesterkurzus Leckék

Üdv a kurzusban, kezdd itt!

A személyes márkaépítés az egyik legjobb hosszú távú befektetés az online marketingben, amely óriási versenyelőnyt jelent. Egy teljesen új nézőpontot fogsz kialakítani a Mesterkurzus végére!

Új megközelítésben az online személyes márkaépítés

A személyes márkaépítés és az online marketing legnagyobb csapdája, ha magadból indulsz ki. Mit is kellene akkor csinálni? Ebből a leckéből minden kiderül...

Személyes Márkaelemek I.

Összerakjuk azt az eszköztárat, amit a személyes márkád építéséhez fel tudsz majd használni. Amikor szükséged lesz rá a marketing kommunikációd során, csak elő kell húzni a fiókból.

Személyes Márkaelemek II.

Folytatjuk a személyes márkaépítéshez szükséges eszköztár összeállítását. Amikor szükséged lesz rá a marketing kommunikációd során, csak elő kell húzni a fiókból.

Személyes Márkaelemek III.

Ez egy nagyobb rész, de már jól haladunk az eszköztár összeállításában. Amikor kész leszünk ezzel, csak elő kell húzni a fiókból, amikor szükséged lesz rá a marketing kommunikációd során.

Személyes Márkaelemek IV.

Ez az utolsó rész. Ezzel befejezzük a személyes márkaépítés eszköztár összeállítását. Ezeket voltak a legfontosabb elemek, amiket gyakran fogsz használni a marketing kommunikációd során.

Buyer Persona: az ideális ügyfél meghatározása

Az ideális ügyfél meghatározása segíteni fog személyre szabott kommunikációt kialakítani. A cél, hogy azokat az embereket érd el, akik a potenciális vásárlóid lesznek.

Hogyan pozícionáld magad?

A pozícionálás kulcsfontosságú a marketingben, mert lehetővé teszi a versenytársaktól való megkülönböztetést. Segít abban is, hogy egy erős, érzelmi kapcsolatot alakíthass ki a vásárlókkal.

Személyes kapcsolódási pontok

A cél, hogy szimpátiát és rokonszenvet alakíts ki a követőiddel és a potenciális vásárlókkal. Ha kedvelnek és azonosulni tudnak veled és azzal, amit csinálsz, akkor vásárolni fognak.

Bizalom-formula

A bizalom-formula 4 fő részből áll, amit a megfelelő módon használva erőteljes érzelmi kapcsolódás alakítható ki az érdeklődőkkel és az ügyfelekkel. Tudd meg hogyan!

Színek, betűtípus és dizájn

A weboldal fő elemei közé tartoznak a színek, a betűtípusok és a dizájnok. Ha erre nem figyelsz oda és emiatt gáz lesz a weboldalad, könnyen lehet, hogy dobhatod ki az egészet a kukába.

Szakértői pozíció építése szöveges cikkek írásával

Azért kell szöveges cikket írni, mert ezzel tudod felépíteni a szakérőti státuszodat. Továbbá a megfelelő kulcsszavakra megírt blog cikkek kiemelten fontosak a keresőoptimalizálásban.

“Miért hallgass rám?” blokk elkészítése

A "miért hallgass rám" blokkot azért írjuk meg, mert a weboldal több részén is fel fogjuk használni személyes márkaépítés céljából. Elmondom, hogy mit és hogyan csinálj...

Ismerj meg jobban: Rólam oldal elkészítése

A legtöbb weboldalon a bemutatkozó rész dögunalmas és érdektelen. Elmondom, milyen elemekből épül fel a "Rólam oldal", hogy el is olvassák azt az emberek, és építse a személyes márkádat.

Saját értékrended meghatározása

Az értékrend kommunikálása azért fontos, mert ez is tovább alakítja és erősíti a személyes márkádat - ha jól csinálod. Mutatom hogyan alakítsd ezt ki a weboldalon és hogyan mutasd be.

Referenciák és ügyfél vélemények oldal

Hogyan kommunikálj, ha az emberek felveszik veled a kapcsolatot?

Hogyan és miért válaszolj a Google Értékelésekre?

Melyik közösségi oldalakat használd márkaépítéshez?

Mire figyelj a videók készítése során?

Hogyan reagálj és válaszolj a neked szóló kommentekre?

Mire figyelj amikor Te írsz kommentet a közösségi oldalakon?

Online aláírás készítése (Canva)

Turbózd fel a profilfotódat (Canva)

Ezeket a hibákat kerüld el hírlevél küldésnél…

Videó intró készítése (Canva)

Legyen saját Podcast csatornád (Spotify)